

Russell Hobbs w nowej odsłonie
Russell Hobbs, marka należąca do amerykańskiej korporacji Spectrum Brands, odświeża swój wizerunek. Do sklepów trafiły właśnie produkty w nowej szacie graficznej. Zmiana obejmuje lifting logotypu oraz opakowań. Nowy logotyp jest akronimem od nazwy marki, uzupełnionym o hasło: „At the heart od your home”. Biały napis jest umieszczony w elipsie na czerwonym tle. Zastosowano nowoczesny front, zmieniono kolorystykę tła na cieplejszą, a grafikę uproszczono.
Nowe logo jest bardziej wyraziste i dynamiczne. Design opakowań także mile zaskoczy potencjalnych Klientów. Eleganckie czarne pudełka mają charakterystyczną, kolorową, wierzchnią część, którą stanowi wizualizacja efektu korzystania z produktów Russell Hobbs (np. uprasowane koszule na opakowaniach żelazek, czy deser na opakowaniu robota kuchennego). Opakowania są spójnym elementem komunikacji w punktach sprzedaży.
"Nasze produkty zostały zaprojektowane z myślą o użytkownikach. Chcemy uczynić ich codzienne życie prostszym i przyjemniejszym. Dokładamy starań, by urządzenia, które znajdują się w sercu każdego domu były funkcjonalne i miały stylowy design" - mówi Anna Filipowicz - Kostecka, Category Manager Russell Hobbs Poland.
Marka Russell Hobbs od ponad 50 lat jest obecna w brytyjskich kuchniach. Dużym powodzeniem cieszy się w całej Europie, zwłaszcza Krajach Beneluksu. W 2010 marka pojawiła się również w Polsce.
źródło: rh/agdrtv24.pl
