Rusza kampania reklamowa Samsung Galaxy Tab
Wraz z polską premierą Galaxy Tab rusza kampania marketingowa, promująca wprowadzenie na rynek pierwszego tabletu w portfolio Samsung. Tym działaniem firma umacnia swoją pozycję w segmencie zaawansowanych urządzeń mobilnych.
Kampania ATL dla Galaxy Tab obejmuje: prasę, telewizję, internet oraz reklamę outdoorową. Pierwsze spoty promujące najnowsze urządzenie Samsunga pojawią się na ekranach telewizorów już 12.11.2010 roku. Adaptacją spotu zajmie się KDR Studio. We współpracy z firmą Samsung swoje kampanie rozpoczęli też najwięksi polscy operatorzy sieci komórkowych. Galaxy Tab pojawi się w materiałach promocyjnych sieci ERA, Play, Orange i PLUS. O reklamę tabletu w prasie i działania outdoorowe zadba agencja GonnaBe, natomiast o kreację wizerunku w internecie i mediach elektronicznych zatroszczy się Biuro Podróży Reklamy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Samsung Galaxy Tab jest dostępny od listopada w sklepach w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 2999 zł.