Rusza kampania żelazek Bosch SensorSecure
Pod hasłem „Moc w parze z bezpieczeństwem” rusza jesienno-zimowa kampania promocyjna żelazek marki Bosch z systemem SensorSecure. To kolejna, po blenderach i odkurzaczach, kampania sprzętu drobnego tej marki.
Bosch to marka wyróżniająca się przede wszystkim innowacyjnością i właśnie innowacyjność to główna cecha produktu objętego najnowszą kampanią reklamową. Prezentowane urządzenie jest pierwszym i jedynym na naszym rynku żelazkiem z czujnikiem dotyku, które grzeje tylko wtedy, gdy użytkownik trzyma je w ręku. Kampania ma na celu podkreślenie z jednej strony innowacyjnego charakteru systemu SensorSecure, z drugiej jego walorów w zakresie bezpieczeństwa. Trudno bowiem wyobrazić sobie zabezpieczenie, które lepiej chroniłoby przed przypaleniem ubrania czy pożarem. Najistotniejszym elementem planowanej promocji, jest kampania reklamowa, która obejmie następujące media:
Telewizja
Silna, 5-tygodniowa kampania, której zasięg szacowany jest na 1000 GRP. Od 5 listopada spoty prezentujące nowe żelazko Bosch zobaczą widzowie m.in. stacji TVN, TVP 1 i TVP 2, Polsat i kanałów tematycznych.
Prasa
Kampania obejmie kilkanaście najważniejszych polskich tytułów magazynów opiniotwórczych, kobiecych i wnętrzarskich (m.in. Wprost, Polityka, Claudia, Olivia, Elle, InStyle, Uroda, Dobre Rady, Przyjaciółka, Party, Cztery Kąty, M jak mieszkanie)
Internet
Na okres kampanii uruchomiona zostanie specjalna witryna www.zelazka-bosch.pl, która będzie wsparta pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google, banerami na wybranych portalach oraz w serwisie społecznościowym Facebook
Materiały POS
Prezentery w sklepach, nakładki na stopę, owijki. Layouty reklam prasowych, materiały POS oraz adaptację spotu hiszpańskiego wykonała agencja JUST. Za zakup telewizji odpowiada natomiast agencja MediaCom.