

Rusza nowa kampania reklamowa marki SATURN
Kampania pokazuje różnice między logicznym, a technologicznym sposobem myślenia, zachęcając odbiorcę do szukania rozwiązań „technologicznych”. Pojęcie „myślenia technologicznego” nie odnosi się przy tym jedynie do sięgania po najnowsze rozwiązania i kreatywniejszego korzystania z posiadanych urządzeń, ale także do poszukiwania sposobów na zdobycie nowoczesnych technologii, np. poprzez skorzystanie z oferty ratalnej.
Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Podobny schemat wykorzystany zostanie w radio. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach outdoorowych, prasie i w internecie. Kampania kierowana jest przede wszystkim do młodych mieszkańców dużych miast, czyli osób najintensywniej korzystających z najnowszych technologii i chętnie kupujących w Saturnie. Kreacja reklamowa jest wynikiem technologicznej pasji, która wyróżnia markę Saturn. Fascynuje nas to, że technologia zmienia świat i nasze życie, daje nowe możliwości. Nasza kampania ma zachęcać do twórczego i pełnego wykorzystywania urządzeń dostępnych w naszych sklepach, a także do korzystania z fachowej rady i wiedzy. Mamy nadzieję, że format oparty na zabawnych i nieco absurdalnych historyjkach zaangażuje młodych (i nie tylko) odbiorców - Daria Perzyna, Manager ds. marketingu sieci SATURN.
źródło: saturn/agdrtv24.pl
