Ruszyła kampania promocyjna nowych lodówek Samsung Cool
Lodówki Samsung Cool oznaczają koniec problemów z nadmiernym osadzaniem się lodu i szronu. System chłodzenia Samsung No Frost polega na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz lodówki i usuwaniu z niej wilgoci, która przyspiesza psucie się żywności. Do środka nawiewanie jest zimne, pozbawione wilgoci powietrze, dlatego ani na ściankach, ani na produktach nie osadza się szron i lód. Technologia No Frost zapewnia bardziej higieniczne warunki i wydłuża czas przechowywania żywności.
Lodówki Cool to także wygodna organizacja przestrzeni. Wysuwana półka ułatwiająca odnalezienie potrzebnego produktu. W pełni wysuwane szuflady zamrażalnika, przenośny pojemnik na sosy a także regulowana półka na napoje to tylko kilka z wielu rozwiązań ułatwiających dostęp do przechowywanych produktów. Kampania lodówek Samsung Cool będzie miała dwie odsłony. Pierwsza trwa od 8 do 16 czerwca, a druga od 1 do 28 lipca 2013 roku. 15-sekundowe i 20-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVN 24, TVN Style, TVP1, TVP2 i Polsat. Reklamy lodówki Samsung Cool będzie też można zobaczyć w pismach kobiecych - między innymi w miesięcznikach Olivia oraz Kobieta i życie, a także w tygodnikach Naj czy Tina. Reklamy planowane są też w internecie (Youtube.com, Onet.pl i porównywarki cenowe), oraz punktach sprzedaży.
Podczas trwania kampanii lodówki Samsung Cool objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie tych urządzeń i wypełnieniu formularza promocyjnego dostajemy w prezencie dwa funkcjonalne, silikonowe pojemniki, doskonałe do przechowywania żywności. Liczba pojemników jest ograniczona. Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i zrealizował dom mediowy Starcom.
źródło: samsung/agdrtv24.pl