

Safescan TimeMoto - rejestracja czasu pracy z danymi w chmurze
Safescan to marka znana na polskim rynku z narzędzi z obszaru bezpieczeństwa obrotu gotówką. Ten holenderski producent posiada w ofercie m.in. testery do banknotów czy liczarki do banknotów i monet. W ramach oferowanych rozwiązań firma dostarcza również wysokiej klasy urządzenia do rejestracji czasu pracy i frekwencji.
Na rozwiązanie składają się same urządzenia, tzw. terminale oraz instalowane na komputerze oprogramowanie. Całość tworzy kompletne narzędzie do przechowywania i efektywnego zarządzania czasem pracy oraz pozwalające na tworzenie przejrzystych raportów.
Najnowszym produktem jest seria TimeMoto, w której producent proponuje aż pięć urządzeń. W zależności od modelu terminale pozwalają na rejestracje czasu pracy za pomocą kart/breloków RFID, skanowania linii papilarnych czy prostu indywidualnego PINu. Najciekawszym rozwiązaniem jest jednak system rozpoznawania twarzy zaimplementowany w modelu flagowym - TM-838.
Terminal nieustannie komunikuje się z oprogramowaniem zainstalowanym na komputerze (za pośrednictwem LAN lub Wi-Fi). Na bieżąco aktualizowane są informacje na temat wejść
i wyjść pracowników. W czasie rzeczywistym aktualizowane są również dane nowych pracowników czy zmiany numerów kart RFID dokonywane np. przez dział kadr. W każdej chwili możliwe jest wygenerowanie raportu dotyczącego godzin pracy, nadgodzin czy frekwencji w danym okresie. Dane mogą być wyeksportowane do pliku Excel, CSV i PDF.
Jedną z największych nowości debiutujących w nowej serii jest kompletnie nowe oprogramowanie TimeMoto, które posiada możliwość trzymania danych w chmurze. Docenią to wszystkie przedsiębiorstwa posiadające kilka lokalizacji, które dysponują jednym działem kadr. Dzięki chmurze istnieje możliwość rejestracji wejść i wyjść także za pomocą aplikacji na telefonie czy komputerze - co pozwala na wykorzystanie w przedsiębiorstwach, gdzie pracownicy wykonują swoje obowiązki z domu.
Atutem jest tutaj również dostęp do informacji z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Można sprawdzać obecność, tworzyć raporty i harmonogramy z dowolnego miejsca.
źródło: agdrtv24.pl
