Samsung umacnia się na pozycji lidera wśród producentów ekranów DID
Firma Samsung Electronics, światowy lider w produkcji rozwiązań integrujących technologie cyfrowe, umacnia swoją pozycję lidera, na dynamicznie rozwijającym się rynku ekranów Digital Information Displays (DID). Posiadając najbogatszą ofertę wyświetlaczy DID na rynku oraz dzięki wprowadzeniu do sprzedaży innowacyjnej serii wyświetlaczy LCD o ultra-cienkiej ramce, Samsung osiągnął rekord sprzedając 100 000 paneli, w kwietniu 2010 roku
"Ekrany DID, jesli nie wezmiemy pod uwage telewizorow, sa najsilniejszym motorem napedowym przemyslu zajmujacego sie produkcja i rozwojem paneli LCD. Wykorzystywane sa glownie w e-tablicach informacyjnych i zewnetrznych billboardach wideo" - powiedzial Yoonho Kwon, wiceprezes ds. strategii marketingowej w dziale Samsung Electronics LCD Business.
"Dzięki zaprezentowaniu szerokiej gamy wyspecjalizowanych produktow, Samsung bedzie umacnial swoja pozycje lidera, by juz wkrotce zyskac 50% udzial w rynku wyswietlaczy DID"
Od czasu premiery swoich pierwszych rozwiazań DID w 2006 roku, Samsung dynamicznie zdobywal udzialy w rynku i w lutym 2010 roku przekroczyl magiczna bariere miliona sprzedanych egzemplarzy, stajac sie jednoczesnie pierwsza firma, ktorej udalo sie uzyskac taki wynik.
Wedlug prognoz firmy badawczej DisplaySearch, liczba sprzedawanych ekranow DID powiekszy sie czterokrotnie, w przeciagu najblizszych szesciu lat, z 2 230 000 w 2010 roku, do ponad 9 milionow w 2016 roku. Udzial firmy Samsung w rynku paneli LCD DID, ktory stanowi najwieksza czesc ogolnego rynku ekranow DID, osiagnal w 2009 roku 41,9% z liczba 463 000 sprzedanych egzemplarzy. DisplaySearch prognozuje, ze w tym roku firmie Samsung uda sie zdobyc prawie 49% rynku.
Samsung osiagnal swoj sukces dzieki szerokiej gamie rozwiazań, wysokim standardom produkcji i innowacyjnosci. Wychodzac naprzeciw rosnacym oczekiwaniom klientow, Samsung wprowadzil do swojej oferty szereg specjalistycznych paneli DID, w tym wyswietlaczy o przekatnej od 32 do 82 cali, cienkiej ramce oraz paneli o nietypowych proporcjach ekranu.
Przodujac w produkcji wyswietlaczy przeznaczonych do konstruowania scian wideo, skladajacych sie z kilku badz kilkunastu paneli DID, Samsung wprowadzil na rynek ekran, ktorego ramka ma zaledwie 7,3 mm grubosci - to az o 75% mniej niz w standardowych ekranach DID. Samsung dostarcza panele z cienka ramka do ponad 50 globalnych korporacji. Wyswietlacze wykorzystywane sa takze do budowy scian wideo na komisariatach policji, remizach strazackich, placowkach meteorologicznych, wojskowych centrach dowodzenia, a takze centrach handlowych oraz do produkcji tablic informacyjnych i reklam zewnetrznych.