Senior jest w Internecie, każdy to widzi
Seniorzy coraz śmielej korzystają z Internetu i coraz bardziej doceniają możliwości jakie daje bycie „w sieci”. Dużą popularnością cieszą się portale prowadzone przez seniorów i dla seniorów oraz blogi. Teraz nadszedł czas na sklepy internetowe dla dojrzałych Internautów.
Sklepy internetowe oferują całą paletę produktów codziennego użytku, przez specjalistyczne urządzenia, np. do rehabilitacji. Dzięki takim usługom osoby starsze mogą czuć się zupełnie niezależne i bez wychodzenia z domu nabyć rzeczy ułatwiające funkcjonowanie
w otaczającej ich rzeczywistości. Widząc potrzeby seniorów, którzy z czasem będą korzystali z Internetu coraz więcej, a co za tym idzie będą także bardziej świadomi i wymagający, firma emporia wyszła ich oczekiwaniom na przeciw i stworzyła przyjazny w obsłudze sklep internetowy www.emporiasklep.pl.
„Tylko kompleksowe przygotowanie sklepu internetowego przez doświadczonych ekspertów, którzy znają grupę docelową firmy, może zapewnić wiarygodną i profesjonalną prezentację marki i pomóc prawidłowo spełniać swoją rolę, jaką jest dostarczenie konkretnych informacji
o produktach oraz szybki i łatwy ich zakup. www.emporiaklep.pl spełnia te warunki, dzięki przemyślanej budowie serwisu” - mówi Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Generalny Emporia Telecom w Polsce.
Internetowy serwis emporiasklep.pl jest zbudowany według myśli przewodniej marki emporia „Łatwiejsza komunikacja”. Projektując go pamiętano o podstawowym warunku - czytelności struktury i schematu serwisu. Dzięki dużym czcionkom i zdjęciom, które dodatkowo można powiększyć specjalną lupą, nie trzeba wytężać wzroku, by przeczytać informacje lub dojrzeć szczegóły produktu. Niewielka ilość zakładek, a także starannie wyselekcjonowana treść, umożliwiają łatwe i szybkie odnalezienie szukanych informacji.
„emporiasklep.pl przy swojej przyjaznej funkcjonalności nie ma na celu ograniczenia kontaktu klienta z firmą. W specjalnej zakładce jest dostępny formularz kontaktowy oraz numer telefonu, na wypadek, gdyby ktoś chciał porozmawiać z obsługą serwisu. W ten sposób to pozornie bezosobowe narzędzie, jakim jest sklep internetowy, staje się kolejnym kanałem komunikacji z klientami” - mówi Grzegorz Możdżyński.
źródło: emporia/agdrtv24.pl