Sharing the Passion - olimpijska kampania Panasonic
Panasonic, sponsor klasy TOP Igrzysk Olimpijskich, ogłosiła rozpoczęcie globalnych kampanii marketingowych pod hasłem „Sharing the Passsion” (Dzielimy się pasją), podkreślających wyjątkowość Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Działania skupiają się wokół otwarcia pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre” oraz globalnych kampanii związanych z Igrzyskami Olimpijskimi.
Olimpijskie emocje na żywo w 3D
Panasonic zaprasza do wyjątkowego pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre”, w którym zapewni odwiedzającym spektakularne przeżycia i możliwość pełnego zaangażowania się w zmagania sportowców dzięki transmisjom na żywo w 3D na wielkim ekranie. Pawilon będzie zlokalizowany w Parku Olimpijskim w londyńskim Stratford w trakcie trwania Igrzysk, czyli od 28 lipca do 12 sierpnia. Wewnątrz pomieszczenia o powierzchni około 400 metrów kwadratowych umieszczony zostanie zestaw kinowy Full HD 3D obejmujący 152-calowy i 103-calowy ekran plazmowy. Odwiedzający pawilon będą mogli podziwiać zawody dyscyplin takich jak gimnastyka, pływanie i pływanie synchroniczne transmitowanych na żywo przez OBS przy użyciu dostarczonego przez Panasonic sprzętu rejestrującego 3D. Pawilon powstał w efekcie współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl), Londyńskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich (LOCOG), a także z Olimpijskimi Służbami Nadawczymi (OBS).Panasonic dzieli się olimpijską pasją z całym światem
źródło: panasonic/agdrtv24.pl