Sharp emotions - Wielka promocja, wielkich telewizorów
15 lipca 2013 roku rusza promocja telewizorów Sharp AQUOS LED - „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcja dedykowana jest telewizorom Sharp o przekątnej ekranu 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ i 90’’. Dla jej uczestników przewidziano ponad 1200 emocjonujących nagród.
Każdy, kto w czasie trwania promocji zdecyduje się na zakup 50-, 52-, 60-, 70-, 80- lub 90 calowego telewizora Sharp AQUOS LED, ma szansę zdobyć jedną z ponad 1200 nagród. Na zwycięzców czeka 12 jednoosobowych wyjazdów do jednego z największych na świecie parków rozrywki - Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków FORERUNNER ® 10 GARMIN dla aktywnych oraz 400 kamer ION AIR PRO dla miłośników sportów ekstremalnych. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy po zakupie telewizora zarejestrować się na stronie www.sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać duży telewizor Sharp AQUOS LED.
Rozpoczynająca się w połowie lipca promocja telewizorów Sharp wsparta zostanie kampanią BTL oraz interactive. Kampania internetowa obejmie m.in. portale: www.onet.pl, www.interia.pl, www.rzeczpospolita.pl, www.parkiet.pl, www.gazeta.pl, www.infor.pl, www.money.pl, www.bankier.pl, www.allegro.pl, www.ceneo.pl, a także portale WOLTERS KLUWER, Polskapresse i Axel Springer oraz Google.
[[[zdjecie,11658,duze]]]
Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ jest kolejną z szeregu aktywności marketingowych marki wpisującą się w strategię „Big emotions on big screens“. Sharp jako producent telewizorów o dużych ekranach - tj. 50, 60, 70, 80 i 90 cali - wspiera komunikacyjnie tę flagową dla marki grupę produktów. Pierwsze, zakrojone na szeroką skalę działania wokół telewizorów Sharp AQUOS LED o ekranach 50‘‘ i większych prowadzono tuż przed i w trakcie mistrzostw UEFA EURO 2012, których Sharp był jednym ze sponsorów. Kolejna ich odsłona miała miejsce w kwietniu b.r.. Kampania telewizyjna prowadzona była m.in. w kanałach Discovery oraz największych telewizyjnych kanałach tematycznych.
Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest agencja Mediatouch, odpowiedzialna także za przygotowanie layoutów promocyjnych oraz strony internetowej www.sharpemotions.eu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media. Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ realizowana jest także na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach. Za jej przeprowadzenie odpowiada oddział Sharp w Polsce. Szczegóły akcji promocyjnej, lista modeli telewizorów objętych akcją i jej regulamin znajdują się na www.sharpemotions.eu
źródło: sharp/agdrtv24.pl