Sharp ma dla Was 500 biletów na UEFA EURO 2012
Firma Sharp rozpoczęła kampanię promocyjną telewizorów Sharp AQUOS LED - Przełącz emocje na stadion - w której do zdobycia jest 500 biletów na UEFA Euro 2012 . Każdy, kto w okresie trwania promocji zakupi telewizor Sharp objęty promocją, otrzyma szansę zdobycia dwóch biletów na mecze Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012.
Aby zdobyć bilet, należy zarejestrować się na specjalnie stworzonej stronie www i przekonać Sharp o tym, iż bilet jest zgłaszającej się osobie niezbędny. Promocja trwa od 16 maja 2011 roku do 20 sierpnia 2011 roku. Bilety przyznawane będą w trzech etapach:
- od 16 maja do 17 czerwca 2011 roku - wręczonych zostanie 100 biletów
- od 17 czerwca do 15 lipca 2011 roku - wręczonych zostanie 150 biletów
- od 15 lipca do 20 sierpnia 2011 roku - wręczonych zostanie 250 biletów
Wyłonieniem zwycięzców zajmie się specjalnie powołana komisja, w której składzie oprócz przedstawicieli Sharp zasiądzie również Maciej Dowbor, prezenter i dziennikarz telewizyjny, znany ze swego zamiłowania do sportu, zwłaszcza piłki nożnej. Promocja wsparta zostanie kampanią w kinach sieci Multikino, kampanią radiową, internetową, prasową oraz outdoor. W trakcie trwania promocji Sharp będzie również miał swój baner sponsorski na kanale Discovery przed znanym i lubianym programem „Jak to jest zrobione”.
Za kreację wszelkich materiałów promocyjnych odpowiada agencja Thinkeractive. Agencja zajęła się także realizacją spotu radiowego, kinowego oraz przygotowaniem wszystkich materiałów do kampanii internetowej.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia oraz AdComms, produkcją materiałów BTL agencja Essenzia. Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest firma Trygon Sp. z o.o.
Więcej na www.sharp.pl/promocja