Sieć serwisowa – czy warto być jej częścią?
Rynek urządzeń elektronicznych wciąż się powiększa, co sprawia, że konkurencja wśród serwisów jest spora i w branży niełatwo się utrzymać. Jest jednak prosty sposób, aby zapewnić sobie stabilność i pewność zleceń. Wystarczy zostać serwisem partnerskim w sieci serwisowej. O tym, dlaczego warto zostać częścią takiej sieci opowiada nam Pani Monika Książek, Wiceprezes Zarządu ds. Koordynacji i Rozwoju Sieci w firmie QUADRA-NET.
Czym w ogóle jest sieć serwisowa?
Monika Książek, Wiceprezes zarządu ds. Koordynacji i Rozwoju Sieci, sieć serwisowa QUADRA-NET: Sieć serwisowa to, najprościej mówiąc, przedsiębiorstwo zrzeszające w swoich szeregach serwisy wykonujące usługi naprawcze w danej branży. Naszą firmę charakteryzuje głównie wysoka jakość świadczonych usług. Od lat jesteśmy liderem na rynku usług serwisowym i możemy poszczycić się ogromnym zaufaniem naszych klientów. Stosujemy kompleksowe rozwiązania i wspieramy współpracujące z nami serwisy w każdej sferze, co przekłada się na szybkie naprawy i zadowolenie kontrahentów.
Jakie korzyści wiążą się z przynależnością do takiej sieci?
MK: Przede wszystkim to duża stabilizacja. Dzięki rozlicznym współpracom i umowom, QUADRA-NET otrzymuje miesięcznie nawet 25 tysięcy zgłoszeń na różnorakie naprawy. Serwisy będące częścią naszej sieci mogą zatem liczyć na to, że nie zabraknie im zleceń, a co za tym idzie – nie grozi im przestój. W dobrej sytuacji są zwłaszcze serwisy kompleksowe, naprawiające zarówno sprzęty RTV, AGD, GSM, IT itd. Poza tym serwisanci zrzeszeni w sieci mogą liczyć na udział w szkoleniach i kursach, na których będą mieli szanse poznać najnowsze technologie czy marki. To ważne szczególnie dlatego, że rynek elektroniki zmienia się niemal z dnia na dzień, a producenci prześcigają się we wprowadzaniu innowacji.
Co przy takiej współpracy oferuje QUADRA-NET?
MK: QUADRA-NET zatrudnia profesjonalny personel, który wspiera partnerów serwisowych, przede wszystkim zatrudniamy inżynierów wsparcia technicznego, którzy mogą wesprzeć serwisantów w problematycznych naprawach i służyć pomocą techniczną przy skomplikowanych zleceniach. QUADRA-NET zapewnia stały dostęp do części zamiennych. Poza tym w dużej mierze wspieramy serwis w kontaktach z klientami i pomagamy sprawnie przeprowadzić proces naprawy. Co dodatkowo istotne – każdy projekt ma swojego opiekuna, co oznacza że serwis od razu wie do kogo może zwrócić się o pomoc i wsparcie, bez straty czasu i błądzenia od jednego pracownika do drugiego. To znacznie ułatwia pracę zarówno firmie QUADRA-NET jak i serwisom.
Jak wygląda sprawa rozliczania się QUADRA-NET z serwisami?
MK: Staramy się, aby było to jak najbardziej przejrzyste. Udostępniamy autorski system raportowy, który służy przekazywaniu informacji, rozliczaniu się i komunikacji z Klientem. Serwis pracuje na jednym systemie, niezależnie od tego, w jaki wielu projektach uczestniczy, nie musi uczyć się wielu skomplikowanych systemów raportowych. Ponadto gwarantujemy jasny i czytelny system rozliczeń finansowych. Co dla nas szczególnie ważne - dotrzymujemy terminu płatności, bo wiemy jak ważna jest płynność finansowa naszych Partnerów Serwisowych. Poza tym dzięki współpracy serwisy mają dostęp do tańszych usług kurierskich, ubezpieczeń i innych usług dedykowanych dla grupy QUADRA-NET.
Jakie serwisy zrzesza sieć QUADRA-NET?
MK: Zrzeszymy autoryzowane i nieautoryzowane serwisy, również te, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Nie ma ograniczeń terenowych – chętnie nawiążemy współpracę z każdym serwisem z całej Polski, zarówno z dużych miast jak i mniejszych miejscowości.
Przede wszystkim oczekujemy od serwisów doświadczenia, bo w przypadku takiej współpracy kluczowa jest techniczna znajomość naprawianych urządzeń, ale również profesjonalna obsługa Klienta. Ponadto liczymy na to, że członkowie naszej sieci będą chcieli się z nami rozwijać, chętnie wezmą udział w organizowanych szkoleniach i będą mieć elastyczne podejście do naszych nowych projektów. Poza tym niezwykle ważne są dla nas profesjonalizm i staranność wykonywanych usług, zgodnie z obowiązującymi w danym projekcie zasadami.
Jak można nawiązać współpracę z firmą QUADRA-NET?
MK: Serwisy powinny zgłosić zainteresowanie współpracą na adres e-mail: infolinia@quadra-net.com lub monika.ksiazek@quadra-net.com. W wiadomości należy załączyć informację o zakresie współpracy, branży w jakiej serwis działa, obsługiwanym terenie i ewentualnych autoryzacjach. Na podstawie przedstawionych dyspozycji QUADRA-NET formułuje warunki umowy. Jeśli obie strony są zgodne co do zasad kooperacji – podpisujemy umowę i rozpoczynamy współpracę opartą przede wszystkim na uczciwości, partnerstwie i wzajemnym szacunku. Więcej informacji na temat oferowanej przez nas możliwości współpracy można znaleźć na stronie www.quadra-net.com w zakładce DLA SERWISU.
źródło: agdrtv24.pl