Sony dbając o zrównoważony rozwój prezentuje nowości na targach ISE 2023
Firma Sony zapowiedziała niedawno wprowadzenie na rynek czterech nowych wyświetlaczy Crystal LED, oferujących jasny, szczegółowy obraz (seria BH) i bogactwo immersyjnych wrażeń (seria CH). Urządzenia z nowych serii, stworzone z myślą o środowiskach korporacyjnych i handlu detalicznego, są dostępne w wersjach o rozstawie pikseli P1,2 mm oraz P1,5 mm. Zapewniają wyjątkową jakość obrazu i precyzję odwzorowania kolorów dzięki technologii Crystal LED, większą swobodę instalacji oraz niższe zużycie energii — a wszystko to w bardziej przystępnej cenie. Na targach ISE goście będą mieli także okazję zobaczyć nowy wyświetlacz 4K z serii BH o rozstawie pikseli 1,2 mm i przekątnej 220 cali.
Prezentowane po raz pierwszy na targach ISE rozwiązanie systemowe Sony Crystal LED Virtual Production zwiększa swobodę wyrazu na potrzeby twórców treści. Jest to możliwe dzięki metodzie „efektów specjalnych w kamerze”, która opiera się na wykorzystaniu 137-calowego wyświetlacza Crystal LED z serii B
Partnerstwo na rzecz większej kreatywności i wartości
Informacja. Rozrywka. Współpraca. Partnerstwo firmy Sony zapewnia większą kompatybilność i swobodę twórczą w zakresie zastosowań profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K. Zwiększając liczbę partnerów, z którymi firma podejmuje współpracę, działa na rzecz uproszczenia integracji, obniżenia kosztów operacyjnych i lepszej komunikacji międzyludzkiej.
Na targach ISE zostaną zaprezentowane efekty współpracy z innymi podmiotami. Przykładem jest aplikacja BRAINware firmy Kramer, która po zainstalowaniu na monitorach BRAVIA pozwala stworzyć kompletny system kontroli pomieszczeń bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu. Będzie można również zobaczyć, jak we współpracy z firmą signageOS stworzono połączony system sygnalizacji cyfrowej i zarządzania treściami, niemal dwukrotnie zwiększając kompatybilność wyświetlaczy Sony, aby umożliwić obsługę blisko 60 opcji CMS.
Przygotowanie firm na przyszłość pracy
Po doświadczeniach z pandemii jednym z priorytetów Sony jest pomoc firmom w przygotowaniu się na przyszłe modele pracy. Badanie wykazało, że praca asynchroniczna, w której pracownicy nie są online w tym samym czasie, staje się nową normą. Jednocześnie 58% pracowników, którzy wzięli udział w ankiecie Sony, stwierdziło, że firmy nie mają narzędzi, które wspomagałyby ten sposób pracy. Firma Sony chce to zmienić, wykorzystując swoje rozwiązania, takie jak system zarządzania środowiskiem pracy TEOS i profesjonalne monitory 4K BRAVIA. Mają one zaspokoić nowe potrzeby technologiczne pracowników i dostarczyć firmom profesjonalne narzędzia zapewniające łączność.
Na targach prezentowane będą rozwiązania dla środowiska pracy, w tym systemy TEOS Meet i TEOS Lite.
Lepsze warunki do robienia zakupów
Pomagamy branży retail aranżować wspaniałe przestrzenie handlowe, w których klienci mogą korzystać z tego, co najlepsze w rzeczywistym i cyfrowym świecie zakupów. Od dynamicznego Digital Signage po efekty wizualne — profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ściany Crystal LED i projektory laserowe mogą przekształcić przestrzenie handlowe w miejsca immersyjnych i interaktywnych doświadczeń zakupowych.
źródło: agdrtv24.pl