Sony Europe przedstawia nowy zespół ds. marketingu europejskiego
Gildas Pelliet, dyrektor ds. marketingu europejskiego, pokieruje nowym, paneuropejskim zespołem marketingowym Sony Europe. Plan rewitalizacji obejmuje usprawnienie działań, wyeliminowanie powielania funkcji i struktur oraz koncentrację na zapewnieniu klientom niepowtarzalnych, emocjonujących wrażeń. Sony Europe ogłosiło kluczowe nominacje w nowym, paneuropejskim zespole ds. marketingu, który dzięki dogłębnej znajomości branży będzie prowadził kompleksowe kampanie służące inspirowaniu klientów i zaspokajaniu ich ciekawości.
Nowa struktura odzwierciedla przekształcenie Sony Europe z firmy tworzonej przez 10 niezależnych spółek handlowych w jeden podmiot o paneuropejskim zasięgu: sprawniejszy w działaniu, pozbawiony powielających się funkcji i struktur oraz skoncentrowany na potrzebach i oczekiwaniach klientów. Wprowadzane zmiany są następstwem skupienia się firmy na globalnych priorytetach zdefiniowanych przez nowego prezesa zarządu i dyrektora generalnego Sony Kazuo Hirai: urządzeniach mobilnych, fotografii cyfrowej i grach, jak również na rewitalizacji działu telewizorów. Nowym europejskim zespołem marketingowym pokieruje Gildas Pelliet, dyrektor ds. marketingu europejskiego, który objął to stanowisko w lipcu 2012 r. W wykorzystaniu wiedzy o wszelkich aspektach działalności firmy i w tworzeniu jednego, sprawnego zespołu będą go wspomagać osoby kierujące poszczególnymi platformami i marketingiem produktów:
- Dimitris Kourepis, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu sieciowego i UX w Sony Corporation of America
- Philippe Citroen, dyrektor ds. marketingu konsumenckiego Sony Europe i dyrektor zarządzający na Francję
- Taro Kimura, dyrektor ds. planowania działań marketingowych w Sony Europe
- John Anderson, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu domowej rozrywki i dźwięku w Sony Europe
- Masato Nakano, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. Masato Nakano jest również dyrektorem ds. rozwoju segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe.
- Tatsuya Akashi, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu obrazowania cyfrowego w Sony Europe
- Tomohito Fukuta, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu nośników, zasilania i urządzeń peryferyjnych w Sony Europe
- Mark Gurney, dyrektor ds. wiedzy o kliencie w Sony Europe
- Laurence Auboin, dyrektor ds. konsumenckiej komunikacji marketingowej w Sony Europe
W prowadzeniu kompleksowych kampanii i wykorzystywaniu dogłębnej wiedzy będą ich wspomagać lokalni dyrektorzy ds. marketingu w poszczególnych krajach. W Polsce marketingiem kieruje Izabela Wojnarowicz. Realizując plan rewitalizacji, Sony Europe nadal będzie współpracować z czołowymi agencjami marketingowymi.
źródło: sony/agdrtv24.pl