Sony i Orange współnie podczas Euro 2012
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.
Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej - nie tylko klienci Orange: Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.
Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications — W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.
Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf i prezentów przy zakupie smartfonów Xperia.
"Dzięki współpracy z naszym partnerem - Sony Mobile Communications - jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S" — powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. "W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012 i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie."
Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział: "Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012™ to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia."
Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki - dzięki współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 2011 roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012.
Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 11 europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją automatycznie.
źródło: orange/agdrtv24.pl