Sony na targach IBC 2016: rozwój koncepcji „Beyond Definition”
W dniu otwarcia targów IBC 2016 firma Sony ujawnia nowe pomysły, metody i rozwiązania, które zmieniają świat rozwiązań dla mediów. Nowości ogłoszone przez Sony na targach IBC pokazują, jak postęp w dziedzinie obrazu, transmisji IP i organizacji pracy może pomóc stacjom telewizyjnym w wypracowaniu nowego spojrzenia na relacje i interakcje widzów i ekip produkcyjnych z twórcami oraz treściami. Firma Sony demonstruje ponadto, jak jej wizja „Beyond Definition” oraz bogaty dorobek technologiczny służą za punkt wyjścia do zapewnienia konsumentom nowych wrażeń i do otwarcia różnorodnych możliwości biznesowych. przed podmiotami z branży.
Sony stara się przewyższać oczekiwania klientów — mówi Adam Fry, wiceprezes działu Sony Professional Solutions Europe. — Innowacje w dziedzinie obrazu, technologii IP i organizacji pracy zaprezentowane przez Sony na targach IBC pokazują, że nieustannie dostosowujemy naszą technologię i ofertę usług, tak aby przewyższały one stale zmieniające się oczekiwania sektora mediów. Nadal dążymy też do uwolnienia olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Wykorzystujemy do tego innowacyjne technologie, od przetworników do rozbudowanych systemów zarządzających wykorzystaniem multimediów, i korzystamy z pomocy wspaniałych ludzi.
Kompleksowa organizacja produkcji w standardzie HDR i SDR
Do uzyskania realistycznego obrazu nie wystarcza sama rozdzielczość. Zainteresowanie twórców treści, którzy oswoili się już z produkcją obrazu w rozdzielczości 4K, zwraca się obecnie ku technologii HDR (dużego zakresu dynamiki). Zapewnia ona widzom jeszcze lepsze wrażenia i zwiększa wartość materiału w dłuższym horyzoncie czasowym. Podczas targów IBC firma Sony będzie pokazywać, że kompleksowa organizacja produkcji w standardzie HDR oznacza korzyści w różnych zastosowaniach, w tym transmisji wydarzeń sportowych i produkcji programów.
źródło: sony/agdrtv24.pl