Sony wzbogaca narzędzie TEOS do zarządzania miejscem pracy o nowe elementy: inteligentną automatyzację i integrację czujników IoT
Nowe możliwości dostosowywania i automatyzacji w systemie TEOS 2.2 upraszczają i usprawniają codzienną pracę
Basingstoke, 16 czerwca 2020 r. — Firma Sony poinformowała, że dostępna jest już nowa wersja rozwiązania do zarządzania miejscami pracy: TEOS 2.2. Mogą ją nabywać zarówno nowi użytkownicy, jak i posiadacze poprzedniej wersji. Ulepszony pakiet narzędzi programowych daje pełną kontrolę nad połączonymi urządzeniami w środowiskach biurowych i edukacyjnych — nieosiągalną w rozwiązaniach innych dostawców.
TEOS 2.2, zapowiedziany na lutowych targach ISE 2020, umożliwia wykorzystanie nowych osiągnięć w technologii czujników IoT. Ułatwia integrację i pomaga zwiększać efektywność miejsca pracy i produktywność pracowników.
Nowo udostępniony TEOS 2.2 ma 20 nowych cech i funkcji. Należą do nich dostosowywane narzędzia do inteligentnej automatyzacji, nowy interfejs Meeting Display czy intuicyjna integracja z systemem Outlook. Aby pomóc klientom w przygotowaniu bezpiecznego powrotu do biur, firma Sony opracowała ostatnio różne szablony signage dotyczące koronawirusa. Znalazły się one w najnowszej wersji wraz z zakresami przepływów pracy. Dodane funkcje pozwolą na zapewnienie elastycznego przebiegu pracy oraz zachowanie społecznego dystansu poprzez np. zarządzanie biurem.
— Współpracowaliśmy przy wdrożeniach TEOS z ponad 220 podmiotami z całego świata, możemy więc jak nikt inny spożytkować potencjał tej technologii — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — TEOS 2.2 będzie miał zasadnicze znaczenie dla przedsiębiorstw, które pragną usprawnić swoje biura i tworzyć inteligentne, zautomatyzowane i zoptymalizowane miejsca pracy, dostosowane do własnych potrzeb i wymagań przyszłości.
— Oczekiwaliśmy jednej platformy pozwalającej zarządzać wszystkimi materiałami, a rozwiązanie TEOS firmy Sony idealnie spełniało ten wymóg — mówi Laurent Delattre, dyrektor ds. marketingu i wydarzeń w firmie Capgemini. — Teraz na aktualizowaniu treści oszczędzamy średnio 45 minut dziennie, dzięki czemu mamy więcej czasu na zadania, które tworzą dodatkową wartość dla naszych klientów.
Podmioty zainteresowane zakupem systemu TEOS 2.2 mogą skontaktować się z Sony poprzez stronę pro.sony/TEOS, a zgłoszenie takie zostanie przekazane jednemu z partnerów-dostawców rozwiązań.
Rozwiązania TEOS optymalizują podłączone urządzenia w miejscach pracy i nauki. Pozwalają zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym są skalowalne i elastyczne w dopasowywaniu do nowych potrzeb. Wprowadzony w 2017 roku system Sony TEOS odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 220 podmiotów z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini. Dzięki nowym czujnikom, tabletom profesjonalnym, projektorom biurowym i monitorom profesjonalnym BRAVIA firma Sony oferuje najszerszy, kompleksowy wachlarz rozwiązań do zarządzania miejscami pracy w biurach i oświacie.
źródło: agdrtv24.pl