

Sony Xperia M4 Aqua za 1 zł z superszybkim Internetem w najlepszej sieci T-Mobile
T-Mobile rusza z nową kampanią promocyjną dedykowaną klientom indywidualnym. Od 15 lutego w taryfie JUMP! Family Comfort dostępny jest nowoczesny smartfon Sony Xperia™ M4 Aqua już za 1zł na start.
W ramach oferty klienci otrzymują nielimitowane rozmowy i SMS-y/MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce, 3 GB Internetu a także Nawigację T-Mobile. Wszystko to za 69,99 zł. Osoby, którym zależy na nielimitowanych rozmowach również na numery stacjonarne mogą wybrać tę opcję za dodatkową opłatą 6 zł miesięcznie.
Dostępny w taryfie JUMP! Family Comfort Sony Xperia™ M4 Aqua spełnia wszystkie oczekiwania fanów nowych technologii. Oprócz nowoczesnego designu telefon charakteryzuje się wodoodpornością - posiada certyfikat IP 68 i może przebywać pod wodą nawet do 30 minut. Płynną pracę zapewnia ośmiordzeniowy procesor. Urządzenie zostało wyposażone w dwa wysokiej jakości obiektywy - tylny 13 MP z automatycznym ustawieniem ostrości oraz przedni 5 MP z możliwością filmowania w rozdzielczości Full HD 1080p. Sony Xperia™ M4 Aqua posiada również wydajną baterię, która zapewnia użytkownikowi dwa dni bez ładowania.
Taryfa JUMP! Family Comfort to atrakcyjna oferta z nowoczesnym telefonem w najlepszej sieci. Wg badania jakości sieci zrealizowanego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, T-Mobile uzyskał najlepsze wyniki spośród wszystkich operatorów infrastrukturalnych w Polsce w zakresie najmniejszej liczby zerwanych połączeń oraz jakości usług video bazujących na transmisji danych.
Promocję taryfy JUMP Comfort z Sony Xperią™ M4 Aqua za 1 zł i super szybkim Internetem wspiera 15-sekundowy spot produktowy emitowany w TV. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett. Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania obejmujące materiały POS w salonach sprzedaży i w social mediach.
źródło: t-mobile/agdrtv24.pl
