Soundbary na topie. Polski rynek wciąż rośnie
Polacy coraz chętniej sięgają po soundbary i wybierają urządzenia Samsung – firma wiedzie prym w kategorii już 7. rok z rzędu. Samsung od 8 lat jest także globalnym liderem sprzedaży soundbarów. W odpowiedzi na rosnący popyt oferta jest bogatsza niż kiedykolwiek. W tym roku w portfolio są aż 4 linie produktów, w tym Q-Seria z Bezprzewodowym Dolby Atmos i funkcją Q-Symphony, która odpowiada za harmonijne brzmienie soundbara i telewizora Samsung.
Brzmienie pełne innowacji
Innowacyjne rozwiązania, które potęgują wrażenia audio są projektowane w kalifornijskim Samsung Audio Lab. Eksperci z tego centrum rozwoju testują nowe rozwiązania, aby stale pokonywać ograniczenia i coraz lepiej odpowiadać na potrzeby widzów, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał swojego sprzętu – w tym przypadku soundbarów i telewizorów.
I tak na przykład funkcja Q-Symphon kreuje dźwięk przestrzenny, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora. W konwencjonalnych rozwiązaniach, podłączając soundbar, głośniki telewizora zostają wyłączone. Samsung zdecydował się wykorzystać ich moc dla spotęgowania wrażeń dźwięku przestrzennego. Tym samym, dzięki funkcji Q-Symphony, po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio. Funkcja dostępna jest w soundbarach Q-Serii: HW-Q990B, HW-Q930B, HW-Q800B, HW-Q700B, HW-Q600B i HW-Q60B.
Nowością, którą oferują tegoroczne soundbary Q-Serii jest także, wykorzystana technologia Bezprzewodowego Dolby Atmos Pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i odkryć przestrzenne kinowe brzmienie za sprawą technologii Dolby Atmos. Tym samym można zapomnieć o nieestetycznej plątaninie kabli wokół sprzętów.
W tegorocznej ofercie Samsung pojawiły się także soundbary z designerskiej serii Ultra Slim. Do wyboru są dwa modele: S800B i S801B, które charakteryzują się maksymalnymi wrażeniami audio, przy zachowaniu prawdziwie minimalistycznej konstrukcji.
źródło: agdrtv24.pl