Startuje nowa kampania HUWEI Device: Make it Possible
"Na zeszłorocznych targach MWC zaprezentowaliśmy linię naszych flagowych produktów o nazwie Ascend. W tym roku w Barcelonie przedstawiamy nową kampanię wizerunkową HUAWEI "Make it Possible". Jest ona ważnym elementem naszych starań, by w nadchodzących latach zostać wiodącym globalnym dostawcą smartfonów. "Make it Possible" nie tylko definiuje to, kim jesteśmy, ale doskonale wyraża pragnienie konsumentów, by doświadczać dzięki technologii czegoś więcej" - powiedział Richard Yu, CEO w HUAWEI Consumer Business Group.
Kampania "Make it Possible" uosabia ducha HUAWEI - łączy wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu rzeczy i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się możliwymi i osiągalnymi. W ciągu roku kampania realizowana będzie w wybranych krajach i obejmować będzie zarówno działania ATL, ze szczególnym uwzględnieniem platformy internetowej, jak również BTL - tutaj nacisk zostanie położony na pokazanie jakości i funkcjonowania urządzeń.
Kampania "Make it Possible" została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji klientów, którzy oczekują od HUAWEI Device innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń. W 2012 roku w 45 państwach powstało łącznie ponad 5000 autoryzowanych punktów sprzedaży urządzeń mobilnych HUAWEI. Firma niedawno zakończyła też największą w swojej historii kampanię marketingową, która zasięgiem objęła miliony konsumentów.
źródło: huawei/agdrtv24.pl