Startuje technologiczny outlet
Wyprzedaże zawsze kuszą klientów, a na naszym rynku do tej pory nie było sklepu z tylko z przecenioną ofertą sprzętu komputerowego i multimedialnego. Tą ewidentną rynkową lukę postanowiła wypełnić firma Vobis, uruchamiając sklep internetowy Hit.pl.
Od wtorku oferuje on końcówki serii różnych markowych produktów po znacznie obniżonych cenach. W asortymencie znajdują się m.in. notebooki, komputery drukarki, monitory, oprogramowanie, GPS, palmtopy, aparaty cyfrowe, akcesoria komputerowe oraz sprzęt audio-video. Uwagę klientów mają przyciągać pozycje, które cieszą się uznaniem polskich użytkowników, tytułowe „hity”. Oferta sklepu ma być przede wszystkim, atrakcyjną cenową alternatywą dla popularnych produktów sprzedawanych przez konkurencję.
Ale wyprzedaże i końcówki serii, to w założeniach, nie jedyna zawartość oferty Hit.pl. Jednocześnie będą do niej wprowadzane nowe produkty, do tej pory nieobecne w sieci salonów Vobis Digital i na stronach Vobis.pl. Jest to otworzenie się na nowe potrzeby polskich klientów, szybko zmieniające się wraz z technologicznym postępem.
"Nasz pomysł na Hit.pl, to przede wszystkim dotarcie do nowej rzeszy klientów, wrażliwych na argument ceny i niekoniecznie szukających nowości rynkowych, ale atrakcyjnych cenowo i nadal nowoczesnych i markowych produktów. Generalnie spodziewamy się zwiększenia się obrotów w całym naszym kanale internetowym i wzrostu znaczenia tego segmentu w całości sprzedaży Vobis" - twierdzi Adam Rzepkowski, dyrektor e-Commerce z Vobis SA.
Już na początku przyszłego roku koncepcja sklepu zostanie jeszcze bardziej rozwinięta. Dotyczyć to będzie m.in. możliwości odbioru towaru (opłaconego z góry) w salonach Vobis, zakupów ratalnych, bardziej zaawansowanej wyszukiwarki produktów oraz wprowadzenia ofert czasowych i ich wersji z odliczaniem sprzedanej ilości. Inne pomysły, które zapewne wpłyną na popularność i atrakcyjność sklepu Hit.pl, są obecnie opracowywane przez zespół specjalistów z Vobis i stopniowo będą ujawniane oraz wprowadzane w życie.