Superbrands 2012 dla marki Mastercook
Marka Mastercook otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim na polskim rynku. Jest on potwierdzeniem szerokiej rozpoznawalności brandu, unikalnego charakteru korzyści, które oferuje oraz silnej więzi z klientami. W szóstej edycji programu zwycięzców, m.in. markę Mastercook, wyłoniono z ponad 1500 brandów ocenianych przez grono ekspertów, wchodzących w skład Rady Marek oraz - po raz pierwszy w historii projektu - konsumentów.
„Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród marek, które na rodzimym rynku wyróżnia silna więź z konsumentami oraz umiejętność szybkiego reagowania na ich potrzeby. Cieszy nas również fakt, iż w tegorocznej edycji organizatorzy wzięli pod uwagę nie tylko opinie specjalistów, ale również konsumentów, którzy najlepiej potrafią ocenić korzyści wynikające z użytkowania sprzętu marki Mastercook" - mówi Magdalena Ślązak-Małko, Dyrektor Marketingu, członek zarządu FagorMastercook.
I dodaje: „W ofercie marki bardzo często pojawiają się nowości - w 2011 r. wprowadzonych zostało na rynek ok. 140 nowych urządzeń AGD. W tym roku asortyment poszerzy się o kolejne premierowe urządzenia. Staramy się wyprzedzać potrzeby klientów i oferować takie rozwiązania, które są praktyczne i oszczędzają czas. Stąd w naszej ofercie m.in. pralka, która samodzielnie odmierza i dozuje środki piorące, piekarnik, który sam dobiera najlepszy sposób pieczenia, płyta indukcyjna o największym polu grzewczym oraz unikalna na rynku płyta gazowo-indukcyjna czy też lodówka z systemem pakowania próżniowego, która jest obecnie jedynym takim modelem dostępnym w Polsce”.
źródło: mastercook/agdrtv24.pl