Świąteczna kampania Komputronika
W handlu okres świąteczny rusza już w połowie listopada, dlatego z kampanią wystartowaliśmy już teraz. Działania zakończymy dokładnie w Wigilię - mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, z którą staramy się dotrzeć do większości grup - rodziców, seniorów, studentów i dzieci, dlatego działania reklamowe prowadzimy na szeroką skalę - dodaje.
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, przygotował przedświąteczną akcję pod hasłem „Święta na wypasie”. Kampania ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami, jakie przygotowano dla Klientów.
[[[zdjecie,16553,duze]]] Głównymi partnerami kampanii świątecznej Komputronika są: Samsung, Dell, Lenovo, Microsoft oraz Intel.
źródło: komputronik/agdrtv24.pl