agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Sympatyczny prezent w wiosennej promocjii De’Longhi

Sympatyczny prezent w wiosennej promocjii De’Longhi

2011-04-04 16:28:00

Uśmiechnięty chłopiec i jego pluszowy miś, obaj z wąsami po wypiciu mleka są bohaterami spotu reklamującego automatyczny ekspres do kawy De’Longhi ECAM 23.450. „Decyzję o takim profilu naszej promocji wiosennej podjęliśmy jednogłośnie, po obejrzeniu po raz pierwszy telewizyjnego spotu reklamowego, w którym pojawia się chłopiec razem z misiem" - tłumaczy Sandra Świderska - Brand Manager marki De’Longhi w Polsce.

[[[zdjecie,2438,prawa]]] Marka De’Longhi zmienia tą kampanią utrwalane do tej pory stereotypy. Ekspres przestaje być wyłącznie biurowym urządzeniem do parzenia kawy. Staje się integralnym elementem życia rodzinnego, spełniającym zróżnicowane oczekiwania, a czasem także zachcianki poszczególnych domowników. Ekspres do kawy w wydaniu De’Longhi to przyjemność z wspólnie spędzanych chwil i spontaniczna radość z codziennych, niby zwykłych czynności. Pozytywne emocje mogą towarzyszyć codziennym rytuałom, do których bez wątpienia należy przygotowywanie i picie kawy. Coraz trudniej jest wywołać uśmiech na twarzach bliskich taką błahostką jak filiżanka kawy, ale na szczęście marka De’Longhi w swojej najnowszej kampanii pokazuje, że można osiągnąć nawet więcej. Pozytywne emocje wokół ekspresu nie kończą się na pysznej kawie - to credo najnowszej kampanii reklamowej De’Longhi.

Od początku kwietnia do końca czerwca klienci, którzy zdecydują się na zakup ekspresu automatycznego De’Longhi ECAM 23.450 otrzymają sympatyczny prezent. Promocją zostaną objęte najlepsze sklepy AGD w Polsce. Kampania będzie komunikowana w sieciach sprzedaży detalicznej oraz w prasie i w internecie. „Jesteśmy pewni, że pluszowe misie zagoszczą wkrótce w wielu domach, gdyż ta akcja promocyjna adresowana jest do rodzin, które potrafią cieszyć się z życia" - dodaje Pani Sandra Świderska.

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe