agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Sześć nowych monitorów Sony Bravia 4K z ekranami od 43 do 85 cali

Sześć nowych monitorów Sony Bravia 4K z ekranami od 43 do 85 cali

SPRZĘT KOMPUTEROWY / Monitory / 2016-04-20 11:48:00

Wobec szybkiego rozwoju segmentu 4K, obserwowanego zarówno na rynku sprzętu profesjonalnego, jak i elektroniki użytkowej, firma Sony ogłosiła wprowadzenie do oferty sześciu nowych monitorów profesjonalnych 4K z rodziny BRAVIA. Nowe modele potwierdzają, że Sony oferuje najlepszy w branży zestaw cech i rozwiązań pochodzących z urządzeń profesjonalnych i konsumenckich. Ich połączenie zapewniło firmie 30-procentowy udział w rynku (dane z Futuresource Consulting, lipiec 2015 r.) oraz pierwsze miejsce na europejskim rynku produktów 4K B2B.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Nowe monitory, zastępujące kilka modeli z obecnej oferty, potwierdzają unikatową propozycję wartości Sony, która zapewniła popularność obecnej linii produktów BRAVIA. Wartość ta wynika z połączenia najwyższej możliwej jakości obrazu — wszystkie modele są zgodne z materiałami HDR i wyposażone w poprawiającą kolory technologię TRILUMINOS™ Display — z najbardziej zaawansowanymi funkcjami profesjonalnymi. Dzięki powiększonej do 16 GB pamięci oraz dwukrotnie wydajniejszemu niż w poprzednich modelach procesorowi X1 nowe monitory BRAVIA zapewniają nie tylko wysoką jakość obrazu i dźwięku, lecz także więcej szczegółów, które ułatwią firmom wzmocnienie przekazu w różnych zastosowaniach. Nowe modele mogą pracować nieprzerwanie przez 17 godzin dziennie i są przystosowane do instalacji w układzie pionowym i poziomym. Jak przystało na urządzenia oparte na najlepszej technologii profesjonalnej dostępnej obecnie na rynku B2B, wyposażono je w udoskonalony system sterowania oraz nowe, zintegrowane rozwiązania.

4K jako nowy standard

Popyt na rozwiązania 4K stale rośnie i obejmuje nowe dziedziny. Monitory płaskie BRAVIA 4K rozszerzają więc zakres zastosowań technologii obrazowania o wysokiej jakości, z którą firma Sony kojarzona jest jako dostawca rozwiązań B2B. 4K szybko staje się nowym standardem. Oznacza to, że będzie rosło zapotrzebowanie na wprowadzenie tego standardu do miejsc pracy. Na podstawie badań z lipca 2015 r. firma Futuresource Consulting prognozuje, że w 2018 roku 80% rynku płaskich paneli konsumenckich będą stanowiły 60-calowe panele 4K. Wobec rosnącego popytu na duże ekrany przewidywane jest także przyjęcie się standardu 4K w firmach i edukacji. Sony obserwuje duży wzrost nakładów na ten standard w firmach, które nie tylko chcą przygotować swoje rozwiązania prezentacyjne do współpracy z technologiami przyszłości, lecz również usprawnić komunikację poprzez zapewnienie pracownikom innowacyjnych, inspirujących metod pracy. Za przykład może posłużyć globalna firma doradcza Deloitte, która w swojej centrali w Amsterdamie — budynku „The Edge” uznanym za najbardziej ekologiczny biurowiec na świecie — zainstalowała ponad sto monitorów profesjonalnych BRAVIA 4K.

Rosnący popyt wynika częściowo z faktu, że firmy mają trudności z utrzymaniem zainteresowania odbiorców i dlatego sięgają po efektowne prezentacje oraz materiały Digital Signage. Z myślą o takich zastosowaniach opracowano też nowe monitory BRAVIA. Dostępność szeregu rozmiarów ekranu i większa wydajność przetwarzania ułatwi firmom kierowanie przekazu w czasie rzeczywistym do szerokiego kręgu odbiorców.

Wbudowane rozwiązania profesjonalne

Sześć nowo wprowadzonych monitorów BRAVIA spełni potrzeby klientów w różnych zastosowaniach, takich jak Digital Signage, ochrona czy rozwiązania dla firm. Elementem platformy Digital Signage firmy Sony jest łatwe w użyciu oprogramowanie Digital Signage firmy TDM. Pozwala ono tworzyć interaktywne systemy Digital Signage oraz systemy oparte na działaniach. Dzięki rozwojowi innowacyjnych technologii użytkownicy monitorów Sony BRAVIA mogą teraz korzystać z nakładek dotykowych, wbudowanych rozwiązań do sal konferencyjnych oraz zintegrowanych, inteligentnych systemów automatyzujących. Te nowe możliwości świadczą o uniwersalności monitorów, a w połączeniu z inteligentnym zarządzaniem sygnałem wejściowym i specjalizowanymi łączami do użytku w salach konferencyjnych ułatwiają integrację w różnych środowiskach pracy. Takie możliwości techniczne przynoszą firmom natychmiastowe korzyści oraz dodatkowy zysk w postaci gotowości do współpracy z technologiami przyszłości. Uzyskane dzięki temu oszczędności można zatem przeznaczyć na realizację innych celów firmy.

Monitory B2B BRAVIA zapewniają ponadto oszczędność energii i niższe całkowite koszty użytkowania. Ze względu na wyjątkowo niską awaryjność nie wymagają praktycznie serwisowania. Elastyczne możliwości łączenia zapewniane przez platformę Android i technologię Google Cast znajdą zastosowanie w różnych branżach. Ich uzupełnienie stanowi wbudowana platforma Digital Signage, wbudowany system sterowania, możliwość pracy przez 17 godzin na dobę oraz sterowanie przez łącze RS232 i IP. Dodatkowym atutem, który zapewni spokój ducha w zastosowaniach o dużym znaczeniu, jest unikatowa 3-letnia gwarancja Sony, w ramach której sprzęt nie jest naprawiany, tylko wymieniany na nowy.

Nowe modele mają ekrany o rozmiarze od 43 do 85 cali. Wszystkie są oparte na technologii 4K. Więcej informacji o poszczególnych modelach można znaleźć poniżej.

FW-43XD8001, FW-49XD8001, FW-55XD8501FW-65XD8501FW-75XD8501FW-85XD8501

— Nasze monitory B2B odnoszą sukcesy i należą do branżowej czołówki, dlatego obecnie ogłaszamy sześć nowych modeli BRAVIA, które łączą szczegółowy, kryształowo czysty obraz z uniwersalnymi i niezawodnymi cechami sprzętu profesjonalnego — mówi Thomas Issa, menedżer ds. monitorów B2B w Sony Professional Solutions Europe. — Te nowe monitory 4K zapewnią firmom i innym podmiotom wydajne narzędzia, które pozwolą przyciągnąć klientów i zrobić na nich wrażenie niezapomnianymi obrazami. Dodatkową korzyścią będą mniejsze koszty i oszczędność energii. Chcemy utrzymać naszą pozycję lidera rynku B2B, a najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu będzie dalsze słuchanie naszych klientów, przewidywanie ich potrzeb i opracowywanie odpowiednich rozwiązań, tak jak przez ostatnie trzy lata. Strategia Sony jest niepowtarzalna: w naszej ofercie na pierwszym miejscu zawsze stoi maksymalna wartość.

źródło: sony/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe