

T-Mobile Polska - minął rok
Od 5. czerwca 2011 roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Co się zmieniło? W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów, co stanowi pond 42% wzrostu kart SIM na rynku w tym czasie. W ostatnim kwartale PTC dzięki T-Mobile zostało liderem w pozyskiwaniu nowych klientów zwiększając ich liczbę o 351 tysięcy.
T-Mobile mocno zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/2012 sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Ten sezon okazał się rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii rozgrywek Ekstraklasy frekwencja na stadionach przekroczyła w sezonie 2 miliony kibiców. Kolejny rekord został odnotowany w liczbie kibiców na stadionach podczas jednej kolejki, która pierwszy raz od wielu lat przekroczyła 100 000 - bez wątpienia wpływa na to miała rozbudowa infrastruktury stadionowej, a także turniej EURO 2012.
T-Mobile rozpoczął również realizację jednego z największych projektów telekomunikacyjnych w kraju. Poprzez modernizację swojej infrastruktury i zwiększeniu liczby nadajników o około 40%, a także zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci T-Mobile zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu.
źródło: t-mobile/agdrtv24.pl
