Telekom Innovation Contest 2014 - światowy konkurs na najlepsze pomysły
Kreatywne zespoły studentów, przedsiębiorcy z pomysłami na start-up, nowo powstałe start‑upy z branży IT oraz pracownicy Grupy Telekom mają czas do 11 kwietnia, aby przesłać swoje pomysły w kilku kategoriach opisanych na stronie www.telekom-innovation-contest.com. Nagrody obejmują: inwestycje o wartości do 150 000 euro, objęcie międzynarodowymi programami dla start-upów, sprzęt, oprogramowanie i kontakty z czołowymi decydentami Grupy Deutsche Telekom. Lista finalistów zostanie ogłoszona po zakończeniu eliminacji (na szczeblu krajowym i międzynarodowym).
espoły złożone z dwóch (lub większej liczby) członków mogą przesyłać swoje pomysły w kilku kategoriach. Deutsche Telekom kładzie szczególny nacisk na kategorie: „Produktywność oparta na rozwiązaniach chmurowych” oraz „Media i komunikacja w przyszłości”. Inne kategorie to: „Internet przedmiotów”, „Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni”, „Reality Data” oraz „Inteligentna energia” (Smart Energy).
Nagrody w konkursie Telekom Innovation Contest 2014
W roku 2014 zwycięzcy mogą liczyć na wiele atrakcyjnych nagród. Są to: inwestycje o wartości do 150 000 euro z programów inkubacji Deutsche Telekom, uzyskanie wsparcia od wysokiej rangi członków kadry kierowniczej Grupy Deutsche Telekom, sprzęt i pakiety oprogramowania, udział w międzynarodowych wydarzeniach oraz zapewnienie przestrzeni biurowej w obiektach jednego z czterech inkubatorów. Wszyscy finaliści wezmą również udział w 4-dniowym programie szkoleniowym dla start-upów, w ramach którego uczestnicy będą mogli uczyć się od ekspertów, zapoznać się z projektami badawczymi Deutsche Telekom oraz zyskać możliwość dalszego rozwijania swoich pomysłów. Zwycięski zespół weźmie udział w imprezie Long Night of Startups zaplanowanej na 6 września w Berlinie, na którą zaproszono niemal 6 000 gości.
Taki zestaw nagród bez wątpienia przyniósł wiele korzyści zwycięzcom zeszłorocznej edycji konkursu: „Udział w projekcie Telekom Innovation Contest był ważnym krokiem dla naszej firmy; zyskaliśmy doskonałe kontakty i możliwość rozwoju naszej koncepcji na zupełnie innym poziomie” - przekonuje Ivan Klimek, CEO firmy Excalibur.
źródło: t-mobile/agdrtv24.pl