Urządzenia sieciowe w ofercie AB S.A.
W styczniu AB S.A. podpisała nową umowę dystrybucyjną. Tym razem oferta handlowa lidera dystrybucji IT w regionie poszerzy się o szereg urządzeń sieciowych marki TP-LINK, skierowanych przede wszystkim do rynku konsumenckiego oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
"Rynek SOHO jest wciąż najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią polskiego biznesu. Coraz więcej osób decyduje się na własną działalność gospodarczą - mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu AB S.A. Co za tym idzie? Dalsza i głębsza informatyzacja społeczeństwa. Aby przedsiębiorstwa mogły się rozwijać potrzebują stałego dostępu do informacji, której źródłem jest Internet' - tłumaczy decyzję o współpracy z TP-LINK Zbigniew Mądry.
Pierwsza tak duża w tym roku umowa, obejmuje swoim zasięgiem Polskę i jest podpisana na czas nieokreślony. W poszerzonej o nowe urządzenia ofercie AB można już znaleźć między innymi: urządzenia bezprzewodowe, ADSL, routery, przełączniki, media konwertery oraz karty sieciowe, anteny i akcesoria.
"AB to wartościowy i godny zaufania partner w biznesie" - potwierdza Zdzisław Kaczyk, Distribution Sales Manager firmy TP-LINK."Wierzymy, że współpraca z największym w regionie dystrybutorem IT przełoży się na widoczne profity dla obu stron" - dodaje.
źródło: agdrtv24.pl