Uwaga na gwałtowne zachowania w Saturnie - ruszył kampania reklamowa
13 marca ruszyła nowa kampania marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Technologia tak ma!”. Bohaterowie kolejnych spotów kampanii pokażą na swoim przykładzie, jak gwałtowne i nieoczekiwane reakcje może wywołać zachwyt nowoczesnymi technologiami dostępnymi w marketach SATURN oraz w sklepie internetowym www.saturn.pl. Reakcje mogą przypominać objawy chorobowe, jednak SATURN uspokaja: wiemy, czym jest obsesja na punkcie technologii. Nie trzeba tego leczyć. Po prostu: technologia tak ma.
Kampania składa się z 5 spotów telewizyjnych o charakterze wizerunkowym, które - w połączeniu z ofertą produktową - będą pojawiały się w kolejnych odsłonach aż do końca bieżącego roku. Działania będą prowadzone również w tv (4 stacje główne oraz stacje tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Polskie Radio Programy 3 i 4, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie, oraz Internecie.
Za koncept i realizację odpowiada agencja Ogilvy&Mather, za produkcję studio Badi Badi. Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.
...sprawdź ceny
źródło: saturn/agdrtv24.pl