Wszystko, co nowe – nowy koncept premier produktowych w RTV EURO AGD
RTV EURO AGD wprowadza w swoim sklepie online i w sklepach stacjonarnych nowy koncept premier produktowych Wszystko, co nowe, aby ułatwić klientom dotarcie do najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów z każdego segmentu elektroniki użytkowej.
Rynek elektroniki zmienia się bardzo szybko, nowe produkty pojawiały się kiedyś sezonowo, teraz wchodzą na rynek właściwie przez cały rok, a dodatkowo mają coraz bardziej zaawansowane funkcjonalności, pozwalające na integrację różnych urządzeń i wykorzystanie pełnego spektrum ich możliwości dzięki dostępowi do sieci.
RTV EURO AGD z myślą o klientach poszukujących innowacyjnych rozwiązań, chętnych do testowania najnowocześniejszego sprzętu wyodrębniło w sklepie internetowym sekcję Wszystko, co nowe, a w sklepach stacjonarnych oznaczyło nowości technologiczne. Dzięki temu klienci mogą szybko dotrzeć do produktów, które właśnie weszły na rynek, odznaczają się innowacyjnością i są szczególnie atrakcyjne dla wielbicieli nowinek.
– Zmiany technologiczne zachodzące ostatnio i rozwiązania dostępne w elektronice są naprawdę fascynujące. Internet rzeczy nie jest już ciekawostką, ale realnym standardem w przedmiotach codziennego użytku. Dostęp do sieci i korzystanie z aplikacji mobilnych umożliwia sterowanie różnorodnymi urządzeniami za pomocą smartfonu. Coraz większa grupa klientów chętnie sięga po nowinki i testuje wchodzące na rynek rozwiązania – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Z myślą o nich stworzyliśmy sekcję Wszystko, co nowe w sklepie internetowym, a w sklepach stacjonarnych oznaczyliśmy najciekawsze produkty wchodzące właśnie na rynek.
W sekcji Wszystko, co nowe cyklicznie będą pojawiały się produkty z różnych segmentów, którym będzie towarzyszyć dodatkowa komunikacja online, informacje poradnikowe na stronie www, materiały w social mediach, a także informacje produktowe w mediach tradycyjnych.
– W niektórych segmentach rynku premiery produktowe to ważne wydarzenia dla odbiorców elektroniki użytkowej. Do takiej grupy należą choćby smartfony, ale w naszym portfolio jest kilkadziesiąt tysięcy produktów. Na wiele z nich warto zwrócić uwagę, bo stosowane przez nie technologie i rozwiązania całkowicie rewolucjonizują rynek i zmieniają codzienne, rutynowe zadania w niewiarygodną przygodę. Przykładem może być ekspres DeLonghi Maestosa, który przez aplikację mobilną pozwala wybrać jedną z 20 rodzajów kaw, a dodatkowo można zaprogramować własny napój, ustawiając siłę aromatu, ilość kawy czy temperaturę zaparzania – dodał Jakub Koss, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – A takich innowacyjnych produktów mamy dużo więcej, dlatego chcieliśmy ułatwić wielbicielom nowinek śledzenie na bieżąco najciekawszych rozwiązań, które mamy w ofercie.
W ramach Wszystko, co nowe RTV EURO AGD będzie wyróżniać produkty premierowe, wprowadzające nową jakość w danej kategorii i takie, które ze względu na szczególne walory użytkowe warte są polecenia.
źródło: agdrtv24.pl