„Wysadź swoją starą” z ekipą Haier!
Firma Haier przyzwyczaiła nas do projektów nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), współpraca z organizatorem cyklu biegów Runmageddon czy niestroniących od absurdu filmów, realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas. Nowa akcja promocyjna wpisuje się klimatem we wcześniejsze działania marki i idzie o krok dalej. Swoim klientom i fanom Ekipa Haier daje szansę dokonania tego, o czym wielu z nas w skrytości marzy - poczucia się jak prawdziwy saper.
W Strefie Marki Haier na Allegro ruszyła właśnie nietypowa aukcja. Jej zwycięzca wylicytuje nie tylko zupełnie nową pralkę Haier, ale również otrzyma prawo do wysadzenia swojej starej pralki w powietrze! W ten sposób będzie mógł wcielić się w rolę kojota z serii filmów animowanych o Strusiu Pędziwiatrze i samodzielnie wcisnąć przycisk, który zainicjuje eksplozję. Aukcja potrwa 2 tygodnie, a wielki finał zaplanowano na wrzesień.
- Swoim klientom konsekwentnie staramy się oferować coś, czego nie jest w stanie dać żaden inny producent AGD - naprawdę niezapomniane przeżycia. Dlatego realizujemy nieszablonowe, oryginalne działania marketingowe, które wyróżniają się na tle nudnych i przewidywalnych komunikatów reklamowych. W przypadku akcji „Wysadź swoją starą” postawiliśmy na humor i możliwość przeżycia czegoś niepowtarzalnego, o czym można opowiadać znajomym nawet po latach. Kto z nas nie chciałby na pytanie „co zrobiłeś ze swoją starą pralką?” odpowiedzieć „wysadziłem w powietrze!”? - mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.
W przypadku tak niestandardowego działania, konieczne jest również zadbanie o bezpieczeństwo, dlatego przygotowanie i realizacja eksplozji będzie realizowana we współpracy i pod czujnym nadzorem profesjonalnej firmy pirotechnicznej. Szczegóły dotyczące miejsca i terminu realizacji akcji będą ustalane ze zwycięzcą aukcji po jej rozstrzygnięciu.
Akcji „Wysadź swoją starą” towarzyszyć będzie kampania promocyjna, w którą zaangażowana została m.in. Magdalena Kostyszyn, prowadząca na Facebooku popularną stronę „Chujowa Pani Domu” oraz Adam Wiejak, YouTuber znany jako „Poszukiwacz”. W mediach społecznościowych uruchomiona została dedykowana aplikacja promująca aukcję, a zwycięzca licytacji zostanie bohaterem nowego wideo Ekipy Haier podsumowującego akcję.
źródło: haier/agdrtv24.pl