

Wystartowała wirtualna kolejka po Honor6
Nowa marka telefonów komórkowych Honor startuje z kampanią sprzedażową: na stronie www.forthebrave.pl producent zachęca użytkowników do przyłączenia się do kolejki online i pobicia rekordu świata w najdłuższej wirtualnej kolejce. „Kolejkowicze” mogą nie tylko zarezerwować jeden z limitowanej partii 500 smartfonów Honor6 dostępnych na polskim rynku, lecz także wygrać atrakcyjne nagrody.
Istotnym elementem kampanii, która rozpoczęła się podczas premiery europejskiej 28 października w Berlinie, jest angażowanie społeczności w sieciach społecznościowych oraz współpraca z blogerami. Oficjalny fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/HonorPL?fref=ts będzie głównym kanałem komunikacji między marką Honor i jej klientami.
Marka obecna jest również na Twitterze i ma własny kanał na YouTube. W planach jest także współpraca z blogerami i liderami opinii w sieci. - Kampania odzwierciedla filozofię marki — wszystkie działania marketingowe skupiają się na mediach cyfrowych i sieciach społecznościowych, bo to marka dla pokolenia „digital” - młodych entuzjastów technologii, którzy lubią korzystać z kanałów społecznościowych, aplikacji i zawsze pozostają online. Również model sprzedaży jest nietypowy - smartfony Honor są rozprowadzane wyłącznie za pośrednictwem kanałów cyfrowych, w Polsce tylko w e-sklepie RTV Euro AGD. Dzięki takiej strategii chcemy dotrzeć do młodych odbiorców i budować z nimi bliskie relacje. - mówi Rafał Napłoszek, Regional Business Director, Honor.
źródło: honor/agdrtv24.pl
