Zbigniew Bródka wybrał golarki Zelmer [wideo] [fotorelacja]
Zbigniew Bródka, mistrz olimpijski, rozwiał wątpliwości dotyczące jego sportowych planów, które w ostatnich tygodniach pojawiły się w mediach. Pożegnanie z Bródką okazało się wstępem do inauguracji współpracy złotego panczenisty z marką Zelmer. Mistrz został ambasadorem golarek elektrycznych - jego wizerunek będzie widoczny w nowej kampanii Gładki przejazd. Wideo z konferencji na naszym kanale na YouTubie.
Zbigniew Bródka na co dzień jest zawodowym strażakiem pełniący służbę w PSP w Łowiczu. Jednak rzeszom kibiców, znany jest przede wszystkim jako wybitny panczenista, specjalizujący się w dystansie 1500 m. Pierwszy Polak, który wygrał klasyfikację generalną Pucharu Świata w łyżwiarstwie szybkim oraz zdobył mistrzostwo olimpijskie, podczas konferencji prasowej ugasił pożar, jaki wywołały pogłoski o rzekomym końcu kariery sportowej: Obecnie, wraz z całą drużyną, trenuję intensywnie w Berlinie, skąd 11 listopada lecimy do Japonii - tam podczas Pucharu Świata w Obihiro mam zamiar po raz pierwszy w tym sezonie wystartować na moim ulubionym dystansie 1500 metrów. Następne kilka miesięcy do zgrupowania i kolejne przystanki Pucharu Świata. Sezon po Igrzyskach nigdy nie jest najłatwiejszy, ale na pewno chcę wykorzystać formę, którą już mam wypracowaną. - powiedział Zbigniew Bródka. To jeszcze nie czas na koniec kariery, tym bardziej, że rozpoczynam współpracę z marką Zelmer, dzięki czemu wiele spraw będzie szło gładko. - dodaje z uśmiechem olimpijczyk.
Golarki Zelmer to przede wszystkim szybkość i niezawodność. Te atrybuty postanowiliśmy podkreślić poprzez angaż znanej i powszechnie podziwianej osoby, “na którą można liczyć”. - mówi Rafał Rudziński, Członek Zarządu BSH Gospodarstwa Domowego. Najlepszym wyborem okazał się Zbigniew Bródka, który dzięki swoim sukcesom w łyżwiarstwie szybkim i szlachetnemu zawodowi nosi przydomek “Najszybszy strażak świata”. Z kolei Zelmer produkuje urządzenia, którymi można się szybko i dokładnie ogolić. To jasne, że drogi Bródki oraz Zelmera musiały się przeciąć. Dodatkowo, nasza marka od lat jest kojarzona z humorystycznymi kampaniami reklamowymi, w których sprzęt poddawany jest testom na niezawodność. Zwracaliśmy się do Zbigniewa zachęceni jego stwierdzeniem, że ma dystans do swojego nazwiska. Cieszymy się, że przetestował nasz sprzęt i zdecydował się na współpracę. - dodaje przedstawiciel marki Zelmer.
[[[zdjecie,16367,duze]]]
[[[zdjecie,16368,duze]]]
W ramach właśnie zainicjowanej współpracy z marką Zelmer, Zbigniew Bródka pojawi się w najnowszej kampanii golarek elektrycznych - Gładki przejazd. Komunikacja będzie opierała się na formatach niestandardowych - wizerunek olimpijczyka pojawi się na muralu w centrum Warszawy oraz w serii virali. Nie zabraknie również tradycyjnych kanałów takich jak prasa, internet oraz ciekawych ekspozycji POS. Do zakupu golarek Zelmer, także w ramach świątecznych prezentów, zachęcać będzie dodatkowa promocja - do siedmiu modeli będzie dołączony podarunek w postaci poręcznej suszarki do włosów. Zestawy do nabycia już od 7 listopada do wyczerpania zapasów.
- Rytuały golenia
Podczas konferencji nie zabrakło męskich rozmów o goleniu. Zbigniew Bródka przyznał, że - chociaż teraz uwielbia gładkie powierzchnie, co tyczy się także twarzy - kiedyś bardziej eksperymentował ze swoim zarostem. Poranne treningi to nie czas na długie sesje przed lustrem. Stawiam - jak we wszystkim - na szybkość i niezawodność. Gdy Zelmer zgłosił się do mnie z propozycją współpracy, najpierw przetestowałem produkty i moja skóra je polubiła. - mówił panczenista.
[[[zdjecie,16369,duze]]]
[[[zdjecie,16371,duze]]]
Na co dzień olimpijczyk używa golarki foliowej ZSH23100, która posiada opatentowane noże sharp-edged blades o krawędziach ostrzonych laserowo z dokładnością do jednego nanometra. Precyzja golenia została wzmocniona poczwórnym systemem tnącym 4Blades.
Ta niezwykła kompozycja 3 bloków folii i zintegrowanego zespołu noży tnących sprawia, że czas golenia skraca się o 11%.
[[[zdjecie,16372,duze]]]
Zbigniew Bródka przetestował również golarkę głowicową ZSH 15900. Model wyposażony w system ostrzy Dual track blades, obejmuje większy obszar przycinania zarostu, dzięki czemu skraca czas golenia oraz zmniejsza ewentualne podrażnienia. Z kolei trójgłowicowy system tnący gwarantuje elastyczne dopasowanie do kształtu twarzy i szyi. Całość uzupełnia wyświetlacz LCD, na którym można sprawdzić wskaźnik naładowania golarki.
Więcej informacji na temat produktów, kampanii oraz współpracy Zbigniewa Bródki z marką Zelmer znajduje się na stronie www.golarki.zelmer.pl Natomiast film z przygotowania muralu z wizerunkiem olimpijczyka dostępny jest na fanpage’u Gładki Przejazd: www.facebook.com/gladkiprzejazd
[[[zdjecie,16373,duze]]]
Zelmer to wiodąca na polskim rynku marka drobnego sprzętu AGD, która już od 60 lat cieszy się zaufaniem konsumentów. Produkty Zelmer są doceniane za trwałość, niezawodność oraz wiele funkcjonalnych rozwiązań, które ułatwiają wykonywanie domowych obowiązków. Wyrazem uznania dla marki Zelmer są liczne nagrody i wyróżnienia m.in. Złoty Laur Konsumenta, Srebrny Laur Konsumenta i Dobry Produkt. Od 2013 roku Zelmer jest integralną częścią grupy BSH - jednej z największych firm na globalnym rynku AGD. Tym samym w Polsce produkty marki Zelmer są dostępne w portfolio BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o
źródło: zelmer/agdrtv24.pl