agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Złote Spinacze dla Grupy TP

Złote Spinacze dla Grupy TP

2010-11-26 15:00:00

Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations. Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP. PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010. W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.

"Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to, że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami, ale sami je tworzymy. Nie mam też wątpliwości, że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej" - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.

Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl, składającą się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego. Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców. Miesięcznie blogi odwiedza ok. 100 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys. odsłon. Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami. Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób. We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej. W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”. Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe