Złoty Laur Klienta 2011 dla Sieci Salonów SFERIS
Już po raz drugi spółce Sferis przyznano najwyższe wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta 2011. Zdobywając złoto w kategorii Sieci Salonów Komputerowych, Sferis pozostawił w tyle swoich rynkowych konkurentów. O zwycięstwie marki w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowały głosy 40% respondentów.
"To nasz ogromny sukces, ponieważ wynik konkursu jest obiektywnym podsumowaniem głosów samych klientów. To wyraz zaufania oraz spełnionych oczekiwań konsumentów co do ceny i jakości oferowanych produktów i usług. Myślę, że to również dobra wiadomość dla naszych partnerów biznesowych. Przyznane wyróżnienie informuje bowiem o tym, która sieć cieszy się największą sympatią i uznaniem klientów, tj którą sieć chętnie polecają innym osobom. Dla nas to ważne potwierdzenie słuszności realizowanej strategii" - dodaje Michał Iwanciw, Prezes Zarządu Sferis Sp. z o.o.
W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. W wyniku przeprowadzonej sondy prawie co druga pytana osoba wskazała markę Sferis jako najchętniej polecaną innym.