Zmiany kadrowe w Panasonic Europe
Panasonic poinformował o zmianach personalnych w zespole zarządzającym europejskim działem profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych. André Métérian, kierujący dotychczas oddziałem firmy we Francji, objął stanowisko dyrektora Działu. Będzie odpowiadał za koordynację działań sprzedażowych i marketingowych oraz obsługę klientów na terenie Europy. Z kolei na stanowisko dyrektora ds. marketingu powołano Alessandrę Giatti.
André Métérian ma 25 lat doświadczenia w branży technologicznej. Pracę rozpoczynał w firmach Bosch oraz Avaya. Przez pięć lat pełnił funkcję dyrektora działu rozwiązań audiowizualnych
w Panasonic France, by następnie objąć stanowisko dyrektora działu Panasonic System Communications Company Europe we Francji. 1 listopada André Métérian został dyrektorem działu profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych na Europę, zastępując na tym miejscu Takashi Uchide. Jego głównym zadaniem będzie koordynacja sprzedaży profesjonalnych produktów firmy Panasonic, jak również nadzorowanie działań marketingowych oraz obsługi klientów na terenie Europy.
„Branżę profesjonalnych rozwiązań audio-video czekają w najbliższym czasie zmiany, związane
z jednej strony z rozwojem cloud technology i zwiększającym się zapotrzebowaniem na przekaz informacyjny, z drugiej zaś z koniecznością redukowania kosztów. Sprostanie nowym wymaganiom rynku będzie trudnym wyzwaniem, jednak może przynieść dużo satysfakcji. Dlatego jestem zaszczycony mogąc podjąć się kierowania działem profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych Panasonic w Europie” - mówi André Métérian.
[[[zdjecie,8801,prawa]]] Alessandra Giatti, nowa dyrektor ds. marketingu działu profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych na Europę, karierę zaczynała w branży rozwiązań telekomunikacyjnych. We włoskim oddziale Panasonic pełniła funkcję menadżera ds. rozwiązań mobilnych dla biznesu. Następnie pracowała na stanowiskach kierowniczych w Sony Ericsson oraz RIM/Blackberry. Do Panasonic wróciła w 2011 roku. Jako nowy dyrektor ds. marketingu będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowej działu profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych oraz działań na rzecz użytkowników końcowych i Partnerów Panasonic w całej Europie.
„Kluczem do dalszego rozwoju marki Panasonic jest identyfikacja nowych możliwości wykorzystania naszych technologii i ścisła współpraca z ich użytkownikami. Panasonic dowiódł, że posiada doświadczenie pozwalające tworzyć rozwiązania, takie jak systemy zdalnie sterowanych kamer, które znajdują szerokie zastosowanie i uznanie klientów. Jestem przekonana, że takie podejście pozwoli nam na dalszy rozwój i wyprzedzanie oczekiwań rynku” - mówi Alessandra Giatti.
źródło: panasonic/agdrtv24.pl