Zmiany w kanale dystrybucyjnym TP-LINK
Z myślą o poprawie dostępności produktów TP-LINK, producent podjął decyzję o zmianach w kanale dystrybucyjnym. Obecnie grono oficjalnych dystrybutorów urządzeń TP-LINK tworzą firmy: AB, ABC DATA, INTER PROJEKT, SUNNYLINE, VERACOMP.
Powyższe firmy będą mogły składać zamówienia bezpośrednio u producenta. Podobną możliwość zyskała firma KOMPUTRONIK, która otrzymała status „Preferowanego Partnera Handlowego TP-LINK”.
„Zmiany w kanale dystrybucyjnym podyktowane są stale rosnącym zapotrzebowaniem rynku” - tłumaczy Zdzisław Kaczyk, Distribution Channel Sales Manager w TP-LINK. „Nowi dystrybutorzy to największe polskie firmy IT, które mają do dyspozycji szerokie kanały sprzedaży. Znani i stabilni partnerzy pozwolą rozszerzyć naszą sieć dystrybucji oraz ułatwić zakup naszych produktów tak resellerom, jak i klientom końcowym”.
„Bliższa współpraca z najlepszymi w Polsce firmami dystrybucyjnymi zapewni nam nie tylko możliwość szerszego dotarcia do resellerów, ale także wspólną realizację szeregu projektów marketingowych, których celem jest promocja marki TP-LINK” - zapewnia Mariusz Piaseczny, Marketing Manager w TP-LINK. „Co znamienne, jeszcze przed podpisaniem umów dystrybucyjnych TP-LINK był numerem jeden pod względem sprzedaży w zasadzie u wszystkich największych dystrybutorów. Teraz zacieśnimy współpracę z tymi firmami, będziemy je także bardziej wspierać”.
źródła: tp-link/agdrtv24.pl