Epson M100
Zostań testerem drukarek Epson z systemem stałego zasilania w atrament
Do 31 maja trwa nabór użytkowników, którzy będą testowali najnowsze drukarki A4 wyposażone w system stałego zasilania w atrament (tzw. ITS - Ink Tank System). Wybrane osoby testować będą trzy drukarki: Epson M105 (monochromatyczna z Wi-Fi), L210 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka w jednym) i L355 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka z Wi-Fi w jednym). Akcja prowadzona jest wspólnie przez Epson i redakcję miesięcznika Komputer Świat. Szczegóły jak zostać testerem: http://www.komputerswiat.pl/Epson---testuj-z-nami/
[[[zdjecie,10859,prawa]]]Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszych urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (ang. ITS - Ink Tank System) Epson wprowadził wiosną tego roku 8 nowych urządzeń tego typu. Trzy monochromatyczne Epson Worforce M100, M105 i M200 z atramentem w butelkach 140 ml wystarczających na druk 11 tys. stron A4 (w komplecie z drukarka są dwie butelki po 140 ml) i pięć kolorowych Epson L110, L210, L300, L355 i L550 z atramentem w butelkach 70 ml umożliwiających wydruk 6,5 tys. stron w kolorze i ok. 4 tys. czarnobiałych (urządzenia L300, L355 i L550 dostarczane są z dwoma dodatkowymi butelkami czarnego atramentu, co pozwala wydrukować łącznie 12 tys. stron mono). Rozwiązanie to pozwala obniżyć koszty druku strony A4 (bez kosztu papieru) poniżej 1 grosza w wersji czarno-białej i poniże 2 groszy w kolorze. \
[[[zdjecie,10860,lewa]]]Decyzja ta jest częścią strategii firmy Epson - „niski koszt i wysoka jakość” polegającej na zapewnianiu użytkownikom domowym i niewielkim firmom, urządzeń umożliwiających wysokiej jakości wydruki przy niewielkich kosztach, jednocześnie z uniknięciem problemów związanych
z używaniem nieoryginalnych atramentów czy innych systemów uzupełniania atramentu.
„Akcja testowania naszych urządzeń bezpośrednio przez użytkowników jest - naszym zdaniem - najlepszym sposobem na uzyskanie informacji, czy rzeczywiście skutecznie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i czy zaspokajamy ich oczekiwania w takim stopniu jak to założyliśmy” - mówi Robert Reszkowski, manager produktów konsumenckich z polskiego oddziału Epson Europe.