HTC - jak pozyskać konsumentów w Chinach? Oto jest pytanie!
Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że dla HTC hossa już minęła( HTC - a było tak pięknie...), tajwański gigant notuje w ostatnich miesiącach coraz słabsze wyniki sprzedażowe i finansowe. No i należałoby "coś" z tym fantem zrobić. Tym bardziej, jak widzi się coraz lepsze notowania choćby ZTE lub Huawei. W wywiadzie dla Wall Street Journal szef HTC China Ray Yam stwierdził, że na koniec 2015 roku firma ma zajmować drugie miejsce pod względem przychodów w Chinach w segmencie smartfonów.
Pomóc ma w tym rozbudowa liczby markowych punktów sprzedaży w całym kraju z 2700 do 3500 do końca 2013 roku. Planowany jest również rozwój zespołu inżynierów. Celem nadrzędnym jest zbudowanie w świadomości konsumentów w Chinach pozytywnego obrazu marki HTC, jako producenta wysokiej jakości urządzeń śmiało konkurującej z Apple i Samsungiem. Przyznać trzeba, że dość ambitne zadanie. Jak będzie w 2015 czas pokaże. Rynek nowych technologii zmienia się szybko, więc trudno powiedzieć co będzie za 24 - 30 miesięce.
źródło: wsj/agdrtv24.pl